İnsanlara başkaları için değil kendileri için yaşamalarını öğütlüyor hayatının merkezimize kimi koyarsan kaybedersin çünkü o kadar çok onun peşinde olursun ki onun için sen sıradanlasirsın zamanla görülmezsin emeklerin farkedilmez degersizlesirsin yeni tanıdığın kimseye kendini anlatma ve insanların senin hakkindaki düşünceleri seni çok etkilemesin kendin ol kendini mutlu et hayat çok kısa hiç bir şey ömrünün orda takılmasına değecek kadar önemli değil ......Çok beğendim psikolojiyi ayrı seviyorum
Ne kadar zor bir hayata neler neler sığdırmış biraz daha uzun yaşasaydı ve imkanları olsaymis onun zamanında suanki çağı yaşamışız ve yaşadığı dönemde cep telefonu internetin hayalinden bahsetmiş çağının çok ötesinde bir insanmış