Mustafa Kemal Graziani'ye şöyle demiş: "Türk milletinin fevkalade meziyetleri vardır. Fakat ne yazık ki onu karanlık ve cehalet içinde bırakıyorlar.(...)
Müdür öfkesinden yerinde zıplamaya başladı. Tıpkı beyaz saçlı adam gibi. O amca da kitaba kızmıştı böyle. O amca kitaptan korkmuştu; müdür de uçurtmadan korktu galiba
Sevim, benim elim uğurludur, ben de yazayım," dedi.
Kızlar çok güldüler. Sevim yazdığı şiir yüzünden gelmiş buraya. Hem de çok güzel şiir okuyor.
"İyi yazmadın diye mi geldin?" diye sordum.
"Yok," dedi, "iyi yazdım diye."
İyi yazmışsa Sevim niye gelmiş İnci?