Ahhhh... Bu benim artık kitaplığımın biricik bir kitabı... Bitince sonunda ağladım hayatımda ilk kez bir kitap bitince kendimi ağlarken buldum.... Ana karakter Martin'e hem aşık oldum hem sinirlendim hem hak verdim. Hayatı denizde başlayan bir insan ve yine hayatı denizde biten bir insan... Tek dileği yazar olabilmekti... Olunca da boşuna kürek çektiğini anlamıştı :) bu kitabın bende yeri çok ayrı artık