Tek bir insan türü varsa, neden birbirlerinden ölesiye nefret ediyorlar? Scout, sanırım bir şeyi anlamaya başlıyorum. Galiba Öcü Radley'nin bunca senedir neden evden dışarı çıkmadığını anlamaya basladım... Dışarı çıkmayı istemediği için evde kaliyor.
Bülbüller sadece bizi keyiflendirmek icin öterler. İnsanların bahçelerini didiklemez, mısır ambarlarına yuva yapmazlar. Kalplerini bize açıp şarkı söylemekten başka hiçbir şey yapmaz onlar... İşte, bu yüzden bir bülbülü öldürmek günahtır.