📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir genç vardı. Aşık, Fedai, iyi huylu, binmişti sevgilisiyle sandala.temiz yüzlü. okyanusta giderken düştüler bir girdaba. bir gemici yetişti onlara yardıma O durumda kimse ölmesin diye.diyordu Aşık boğuşurken dalgalarla, utanarak: Boş ver beni sen; tut yarimin elinden. çırpınırken dalgalarda duydular sözlerini son anların da. diyordu; sorma aşkı sıkıştımı yarı unutana. kulak verme sen zirvalayana. böyle yaşadı tüm aşıklar. Dinle tecrübeyi. öğren. Sadi iyi bilir Aşkın yolunu yordamını. Bağdat'ta bir Arap nasıl bilir se Arap dilini. varsa sevginin, bağla ona gönlünü. sonra tüm alemi kapa gitsin gözünü. Leyla'nın Mecnun'u dirilseydi. bu defterden okur yazardı aşk sözünü..
"Sadece tehlikeyle karşı karşıya kalan barış ve huzurun değerini bilir. Sizler, hiçbir zaman yiyecek sıkıntısı çekmeyenler, kır ekmeğin tadını bilemezsiniz."