"kurbağalar kurtulabilecekmi?"
"Hayır onlar için umut yok. Tanrı yardımcıları olsun!"
Ne annem, ne de babam tanrının adını hiç bir zaman bu kadar sık ve böylesine senli benli bir ifadeyle anmazlardı.
Ortasındayım bir gecenin
Sessiz ve sakin
Gölgeler var önümde
Uzun ve yakın
Koşuyorum şimdi
Hızlı mı hızlı
Bekle diyor bana
Nefes nefese
Karanlık bir gece
Havada sis var
Gölgeler önümde
JİYAN
Yani ben