Abdulhakim
Takip Et
Abdulhakim
@JohanLiebert
Okur
"Ressam" isimli kitabım çıktı, buradan alabilirsiniz:
m.kitapyurdu.com/index.php?route...
Müziklerim:
youtube.com/channel/UCPoIBR...
23 Şubat
14 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Bir İsyancının Sözleri
Pyotr Kropotkin
Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları
504/320. sayfa · John Perkins
27
Kitap
1
Takip edilen
18
Takipçi
7
İnceleme
0
Alıntı
12
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
bi insan
@Philocivilis
·
Kendime...
Yargılamayın; Olduğu gibi kabul edin, sevmesenizde; Kabul edin ve kurtulun. Kurtulun gereksiz yüklerden; Kurtulun sevgisizlikten...
bi insan
...
daha fazla
Abdulhakim
Çünkü kimsenin "yargılanmaması gereken bir şey" olduğunu söylüyorsunuz. Bir de dikkatimi çekti, ikinci satırda sevmeseniz de yargılamayın diyorsunuz; yargıladığımız için sevmemişizdir. Bence olduğu gibi kabul etmek anlamsızdır. Mesela, şu anda beni "insanları olduğu gibi kabul etmeyen biri" olarak kabul ediyor musunuz? Tabii direk yargılamalıyız demiyorum. Hoşgörüyle dolup taşmalı, yargılamayı tadında yapmalıyız. Yoksa insanlar aynı yanlış zihniyetlerinde yürümeye devam eder. Pasif kalmaktır hiç yargılamamak ve bu onun eylemlerinin, düşüncelerinin doğru olduğunu kabul etmemize sebep olur ister istemez; bu da tehlikelerin en büyüğüdür. Gerçeği toprağa gömer.
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bi insan
@Philocivilis
·
Kendime...
Yargılamayın; Olduğu gibi kabul edin, sevmesenizde; Kabul edin ve kurtulun. Kurtulun gereksiz yüklerden; Kurtulun sevgisizlikten...
bi insan
...
daha fazla
Abdulhakim
Olduğu gibi kabul etmek de yargılamaktır :D
Zeynep Ç, P
@TY1984
·
Karmaşık.
bu dünya neden tam olarak insanı tatmin etmez. ?
İlişkiler
Abdulhakim
Çünkü insan bencil ve nankördür.
Takip Önerileri
Halil Kaplan
@halilkaplan
·
Yaratılış planının insanın mutlu olması gibi bir maksadı yoktur.
Sayfa 14 - Aylak Adam
·
Kitabı okudu
Mutluluk Dediğimiz Şey
Sigmund Freud
Abdulhakim
schopenhauer ;)
Oğuzhan
@ogzhnc
·
Kovayla için de vardır :))
Ben burda yalnızlığımı bardak bardak içiyorum
1000Kitap
Değirmen
Sabahattin Ali
Abdulhakim
Ben aralıksız duş alıyorum :D
Geri
İleri