Boş yapmışsın. Hiç eleştirmeyelim mi önümüze gelen herşeyi alalımmı yani! Biz burayı ınstegram gibi diye değil farklı diye geldik hayatımızı buralara hapsetmek için değil arada dinlenip bir nefes alalım güzel kitaplardan güzel özlü sözler okuyalım faydalanalım diye geldik. İnstegram amacı belli yapanı belli. Kamil mümin boş işlerden uzak durur. Burası fayda görmek ve faydalı olmak için kurulmuş bir uygulama ise siz de boş yapmayın da zararlı olmayın ve üslubunuza da çeki düzen verin berbat bir üslupla saçma sapan triplere isyanlara girmenize gerek yok. Okuyan Kültürlü İnsanlar yapıcı eleştirilerilere açık olmalı. Her uygulamanın kuruluş amacı vardır ve bu amaçtan sapmadan geliştirilmelidir. Bu uygulamayı da diğer uygulamar gibi olacaksa bir insan bütün zamanını benzer uygulamalara mı ayırıp durmalı ? Hayat sanal aleme hepsedilmemeli . Selametle