Arkadaşımın kitaptan nefret etmesi beni okumaya
teşvik etti açıkçası. Onun tabiriyle kitap, “ırkçı, homofobik, fatfobik ve belli başlı dini görüşleri kötüleyen” bir kitaptı. Bu kanılara nereden vardığını kitabın çoğu yerinde anlayabildim aslında. Benim için ortalama bir okumaydı. İçeriğinde Teddy’nin çizimlerinin yer alması güzel bir detaydı. Çok fazla thriller tarzı tüketen okuyucular için tahmin edilebilir bir sonu vardı. Kitabın genel sıkıntılarını elersem gözüme çarpan noktalar, birden fazla plot twist yapmak isterken anlamını kaybetmesi ve birçok mantık hatası içermesi oldu.