YEŞ!L

Nil'i SEVİYORUM :) Çünkü Onda ' BEN 'den birşeyler buluyorum :) :)
" Bir şeyleri başka bir şeylere benzetmeden anlayamayan bu kızın, yeni cümlesine bakınız: Hayat bir boyama kitabına benziyor. "
Kültür-Sanat
Reklam
" İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkında dahi hükmü bile tamamımın okunmasına bırakılmalı.Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya az çok düşünmek lazım."
İlişkiler
" Bir insan hakkındaki hüküm ancak onun tabutu geçtikten sonra verilebilir."
Din
ÂH Ü ZÂR ...
" Bir gönlün âh u zâr ile dolmasının ne demek olduğunu gönlü rahat olanlar anlayamazdı. "
Edebiyat