Son bir kaç gündür hem ülkemizde hem dünyada hükümet yetkilileri bundan sonra hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını, tarihin koronadan önce ve kononadan sonra olarak anılacağını söylüyor. Peki koronadan sonra neler değişecek. Yemen' de, Somali' de Sudan'da çocuklar artık açlıktan hastalıktan ölmeyecek mi? Suriye, Arakan, Doğu Türkistan, Afganistan,Pakistan,Libya, Mısır, Hindistanda yaşanan zulüm sona mı erecek? Peki ya Filistinin işgali ne olacak?C.Ç