Berilsezer

Berilsezer
Hayalleri arasında kalmış bir okur. Ama ruhunda yazar. Kitabım "Geçmişin Yüreği" yayında JRR Tolkien, Lotr, ST.✧ ~Karanlıkta bile peşinden koşup kovaladığın tek şey umutların olsun~ Ruelle♪ Siyahinci Kaelen Eryndor
Doktor Ox'un ilginç deneyi
Puan vermedi·90 syf.··
2026 27. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 22 Mart 2026 22:38
Çok ilginç bir kitaptı. Okuması çok keyifli ve bir sayfayı okumak çok hızlı genelde bölüm araları boş hızlı sayfa çevirebileceğiniz dolayısıyla da reading slump'u engelleyecek bir kitap. Konusu anladığım kadarıyla Doktor Ox'un belirsiz bir amaçla yaptığı bir deney. Şehirde solunan havaya verdiği bir gaz ile şehirlilerin davranışlarına bakıyor. Deneyin net amacı yok diye anladım yanlış olabilir ama. Keyifliydi okuması. Çok bir beklentiniz olmasın ama öneririm
Edebiyat
Doktor Ox'un DeneyiJules Verne · İş Bankası Kültür Yayınları · 202123,7bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·96 syf.··
2026 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2026 22:10
Kitabı roman niyetine okursanız hayal kırıklığı yaşayabileceğiniz bir kitap daha çok içerisinde denemeler gibi düşünce anlatıyor. ilk iki bölümde sadece çayının kültürü hakkında anlatırken diğer bölümlerde düşünce ağırlıklı deneme tarzında yazılar var. Ben şahsen deneme okumayı seven biri olarak beğendim. Deneme veya düşünce okumayı seviyorsanız öneririm.
Çay KitabıOkakura Kakuzo · Tokyo Manga Yayınevi · 2024604 okunma
Puan vermedi·136 syf.··
2026 8. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 09 Şubat 2026 21:51
Kitaba bilerek puan vermedim çünkü bence kitap sadece bana göre değildi ve okurken dikkatli değildim. Bu yüzden haksız bir yargılama olmasın diye puansız bırakıyorum. Ama okuyacaksınız gerçekten dikkatli ve odaklı okumanız gereken bir kitap
Karanlığın YüreğiJoseph Conrad · İş Bankası Kültür Yayınları · 20215,5bin okunma
Gümüş yüreklerimiz
10/10
·400 syf.··
2026 6. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2026 23:15
Oncelike selammm Uzun bir aradan (5 gün) sonra gümüş yürek 3 incelmesi yapmaya zaman buldum. Ayrıca düzgün ve detaylı yazmak istediğimden biraz uzun sürdü. Gümüş Yürek üzerine Zaten daha önce Gümüş Yürek yazılmış bir kitap. Diye bir gönderi yazmıştım o yüzden direk geciyorum. Gümüş Yüreği bir kitap gibi okumak zordu çünkü yazılırken harcanan emeği görüyorsunuz artık bir insanın hayatı boyunca ona eşlik etmiş bir hikaye. Damla her zaman çalıştı ve çabaladı ki bunu en iyi anlatan " bir yazar belgeseli"ydi. Uzun bir yazım aşaması artık hayatının bir parçası olmuş bir kitap yazmak özellikle manevi olarak çok kıymetlidir. Bir kitapta kendinizi bulabiliyorsanız o kitap zaten iyidir ve ben bunu Bast'ta gördüm. Eminim bazilarımızın Bast gibi olmasada nedenini bilemediği anlam veremediği bir yük vardır üstünde. Tanımlanamayan. Bast aynı öyleydi her şeyini kaybettikten sonra hayata tutunuyordu. İntikam için. Eira ise bize aslında herkesin sahip olduğu ama bilemediği o merhameti gösterdi. Ve Eira inanıyordu. Çoğumuzun yapmadığı... Onlar sadece kitap karakteri değiller gerek biz gerekse Damla'nın bile bazen oturup sohbet ettiğine inandığım yoldaşlardı. Yapar mısınız bilmem ama ben bunu çok yapıyorum. Bağlandığım bir karakterle sohbet etmek. Yada kendi yazdığım karakterlerle. Her ne kadar sizin zihnimizde olsalar da kendi istedikleri gibi hareket ederler. Çünkü onlar artık dostunuzdur. Ayrıca değinmek istediğim yer kitabın teşekkür kısmı. Kitaba başlamadan önce teşekkür kısmını okurum. Sadece Damla'nin kitaplarında. Gümüş yürek 1 in teşekkür kısmını daraldığım günlerde okuyorum. Çünkü iyi geliyor Yazdığın hiçbir kitaptan şüphe etmeden okurum Damla. Çünkü sen bize merhameti inanmayi öğrettin. Dostluğu, aileyi ve dayanışmayı. Çalıştın çabaladın ve dediğim gibi biz bunun
Gümüş Yürek 3D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025307 okunma
Tuhaf resimlerden de ötesi
10/10
·232 syf.··
2026 7. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2026 23:22
Öncelikle anlatmak çok zor olacak ve "a" bile desem spoiler olacağı için düşüncelerimi anlatıyorum. Ben normalde bir kotabin benim için maneviyatı yoksa duygu yüklü okuyamam. Zor olur ve gerçekten kaliteli bir kitap olması gerekir. Korku gerilim türünde kitap yazıyorum bunu okuyunca ağzım açık kaldı. Abartmak gibi olmasın ama Sherlock Holmes'a şapka çıkartır gibime geliyor. Ters köşe oldugum nadir kitaplardan biri. Okurken duvarla baya göz göze geldik. 1. Bölüm bitince başka bir hikayeye geçiyor sandım ama 2yi okuyunca bağlantılı olduğunu fark ettim 3. Bölümde kafamda bir şeyler oluştu ve tahminlerimden bazıları tuttu da. Son bölüm baştan sona olayın nasıl yapıldığını anlatıyor zaten.
Tuhaf ResimlerUketsu · Domingo Yayınları · 20251,896 okunma