Nazende

"Hayallerini kaybettiğinde öyle bir ihanete uğramışlık hissi sarıyor ki seni, haini aradığında kendini görüyorsun, kendi kendinin haini oluyorsun."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kendim için öleceğimi bilsem bile sabrederim, sabredeceğim. O benim yirmi yıllık sevincim... Yirmi yılda hasretim olur.” -Çok üzüleceksin? - Ne çıkar? Uğruna ölmeye razı olduğumun derdine mi razı olmayacağım?”
Âdem'in âdemliği kabahatle başladı, bilmekle biçimlendi, zehir menzillerinden geçti.Arınmakla tamamlandı.Afla mühürlendi.Suyla yoğrulmuş toprak bedeni hamdı Âdem'in, ateşlerde yandı,pişti.
...Belki de insan herşeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla.