Peki ya onlar? Bizim gibi olmadıkları için kendimizden kabul etmediklerimiz? Kimi yerde bizden olmasını arzuladıklarımız, kimi yerde çeşitli biçimlerde asimile etmek istediklerimiz, kimi yerde de etnik temizlik, zor ve şiddetle "biz" haline getirmeye çalıştıklarımız? Ya onların "biz"i?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aforizmalardan oluşan bir kitap... her cümle birbirinden değerli ve anlamlı. Öyle ki her satırı alıntılamak istedim.
Kum ve Köpük, Halil Cibran’ın sadece düşüncelerini değil, ruhunun derinliklerini de okuyucuya açtığı bir eser. Kitabı okurken, kendi kalbimden dökülen sözlerle karşılaşmışım gibi hissettim. Bir satırda aşkın inceliğine, diğerinde insan olmanın çelişkilerine tanık oldum.
Cibran’ın dili sade ama etkisi güçlü. Sözcükler kısacık ama altlarında büyük bir derya saklı. Kitabı okudukça, hayatın özüne dair küçük bir aynayla baş başa kalıyor insan. Bu yüzden dönüp dönüp bakılacak bir eser.
Bu kitap bana hem düşünme hem de hissetme alanı açtı. Her aforizma, yeni bir pencere araladı: bazen kendime, bazen başkalarına, bazen de hayata...
Erken bitirdiğim için üzüldüm. Geç bitirmek istedim ama akıcılığı izin vermedi buna :)
Okuyun, okutun.
Kum ve KöpükHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202516,4bin okunma