EyvAllah...
-Öyle bir derdin olmalıki fesleğenim ,anlattığın zaman dinleyenin sıkılası değil derdini sevesi gelmeli.Dinleyenin hayatını değiştiresi gelmeli!...(Hikmet Anıl Öztekin)...Çok harika yazılmış bir kitap
Serüven , macera anlamına geln bu kitap biraz anlatımı karışık olsada güzel bir kitaptı...
-Şair giden geminin ardından bakar ya
Bakar da kendini zora sokar ya
Bazen bi itin duası tutar ya
Çok uzaklarda o gemi batar ya..
(Samipaşzade Sezai).