Kezban

Kezban
@Kaz7272
Birgün güler yüzle dışarıya çıktım. Ve birisiyle konuşmam lazımdı çünkü içim keder doluydu.Bende sevmek sevilmek istiyordum ama biyandan korkuyordum ya insanlarla anlaşamassam diye ama tüm insanların hepsi güle yüzlüydü toplum bana iyi geleceğini içimden sezdiriyordum.insanlarla aynı dil aynı toplum çok güzel bir duygu .Sanırım toplum bana iyi gelecek.Benimde artık bir sevenim ve sevilenim olacağı için çok seviniyorum
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beklemesini bilenin herşey ayağına gelir
Kuvvete dayanamayan adalet aciz, adalete dayanamayan kuvvet zalimdir
Kültür-Sanat
Dostluğu sevgiyle, açgözlüğü cömetlikle yen
İnsan yalnız kendisine acı çektireni tanır
Tarih