"Aslında insan için dünya o kadar yabancı değildi. (...)
Ama dünyada asıl karşılaştığı yabancı unsur, zamandı. İşte ilk defaydı ki insan dünyada olduğunu anlıyordu."
Gönderilerim size ters düşüyorsa, beğenmiyorsanız, geri takip için takip etmemenizi öneririm. Hiçbir gönderimi beğenmeyenleri de takipten çıkıyorum, sizin de takipten çıkmanızı tavsiye ediyorum.
Ha birde takipleştiğim okurlar belki görmemiştir diye gönderimi sürekli tekrar paylaşıyorum. Bundan rahatsız olacaksanız hiç takip etmeyiniz. :)
İyi okumalar. ❄