Sabahattin Ali'nin bu sürükleyici ve bir o kadar da keyif veren eseri gerçekten okunmaya değer bir eser. Beklemediğim bir sonla karşılaşmam ise okuma şevkimi daha bir arttırdı. Bitmesini istemediğim nadir eserlerden biri diyebilirim. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.