Sürükleyici bir anlatıma sahip olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Hikaye o kadar akıcı ilerliyor ki okurken karakterlerle sanki o olayları canlı canlı yaşıyor gibi oluyorsunuz. Akıcılık,tutkulu bir hikaye ve bakış açınızı geliştiren bir eser. Şimdiden iyi okumalar dilerim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi günlerm de oldu,derin acılar çektklerim de. Çok doğru,görkemli tercihler ve korkunç derecede kötü hatalar yaptım. Ben de bir insanım,yani tamamlanmamış bir eserim.
Sabahattin Ali'nin bu sürükleyici ve bir o kadar da keyif veren eseri gerçekten okunmaya değer bir eser. Beklemediğim bir sonla karşılaşmam ise okuma şevkimi daha bir arttırdı. Bitmesini istemediğim nadir eserlerden biri diyebilirim. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.