Her zaman, her gün ,hep aynı şeyi öğreniyorum.Başın dertteyse ,canın yanmışsa ,bir şeye ihtiyacın varsa …fakir insanlara git.Sana ancak onlar yardım eder…Yalnız onlar..
Çocuğun biri okula geç kalmış.Öğretmeni niye geç kaldın ,diye sormuş ,çocuk da ,düveyi çektirmeye götürmem gerekti ,demiş .Öğretmeni,baban yapamaz mıydı o işi, deyince de,elbette yapardı ama boğa kadar iyi beceremezdi,demiş
“Düşünüyorum hep” diye başladı sözlerine “ Issız tepelere çekilip düşündüm uzun uzun.Nasıl İsa da dertlerinden kurtulmanın çaresini düşünmeye,ıssız yerlere gittiyse öyle .”