İnsan olmak mı iyi bir insan olmak mı? Ya da ne yaptığının sonuçları ne olacağı konusunda fikir sahibi insan mı? Kitap biraz yavaş gidiyor, örnekler üzerinden anlatım olsa idi daha akıcı ve zevkle okunan bir kitap olabilirdi. İlgilisine güzel gelebilir ancak bunlar benim düşüncem. İyi okumalar
Kitabı okurken kimi yerde duygulandım kimi yerde düşündüm. Genel itibariyle okunası bir eser ancak bazı detaylara çok takılmış, çoğu yerde bu kadar gerek var mıydı diye sordum, okumaktan keyif aldığımı da belirteyim