Kerim tatlı

Kerim tatlı
@Kerimtatli0
İnsanları, yalnız iyi olduğu için sevmezler.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok uzun konuşmalıyım biliyorsun, ben susunca gidersin biliyorum, ben konuşurken kaçanlar da oldu, bana roman yaz diyenlerde oldu, hayatım roman olduğu için yazmıyorum, onu ben yaşarken okuyun.
1000Kitap
Son zamanlarda neye yaradığımı pek bilemiyorum da. Belki yarın sabah soğukta uyanmanın bir anlamı olur, sana çay pişirmek gibi.
Sayfa 23
1000Kitap
Her adımım dolu olsa İşe yaramaz katında Biliyorum Bağışlanmamı diliyorum Cahit Zarifoğlu
Şiir

Kerim tatlı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
164 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma