Öncelikle şunu söyleyim ; Grange okumadıysanız polisiye okuyorum demeyin! Gerçekten mükemmel ötesi bir yazar. Kurgusu, kitabın akışkanlığı, merakla beklenen sonlar.. Beğendiğim bir kitap oldu. Eleştirebileceğim nokta; konuyu biraz geç idrak edebildik. Sanki son elli sayfaya sıkıştırılmış gibiydi asıl konu.Şahsi görüşüm; Siyah Kan ve Kızıl Nehirlerde olduğu gibi kitabın bazı yerlerinde ufak ufak ipucu bırakmış olmasını temenni ederdim.Bu kitapta tempo biraz düşüktü.Ama yine de kitabı okurken bırakmak istemedim. Biz Grange okurlarının sıkıntısı beklentiyi çok yüksek tutmamız sanırım. Adam öyle şeyler yazıyor ki artık hiçbir şey bizi tatmin edemiyor..Peki kitap beni tatmin etti mi? Kesinlikle Evet! Beni tek rahatsız eden nokta dediğim gibi sonu biraz hızlı geçiştirilmiş gibiydi. Biraz kitabın başlarıyla bağlantılı kurabilseydik çok daha iyi olabilirdi. Ufak bir uyarı; 18 yaşını doldurmamış arkadaşlar okurken iki kere düşünsün bazı sahneler gerçekten mide bulandırıcıydı. Yazarın kendiside zaten bu konuda uyarı veriyor. Son olarak kitaptan beğendiğim bir metinle yazıma son veriyorum; Sen kötüsün. Sen bir katilsin. Sen bir sapkınsın? Senin kanın çürümüş, zehirli ve kokuşmuş bir kan... Soyun neyse kanın da odur..