Unutmayın ki biz zaten varız, bu dünyadayız ve sadece bu yüzden bile çok değerliyiz.Özeliz, kendimizden başka bir "ben" daha yok bize. Belli bir hayat duruşumuz, kişiliğimiz, hayallerimiz var ve hepsi bize ait.... Sadece bize....
Cennete ve cehenneme uzanan yolların kavşak noktası olan bu dünya alemi,bir imtihan alanıdırve imtihanın gizlilik içinde olması,aklın,mantığın,eşitliğin ve adaletin gereğidir.
Nedensiz...
Bazen üst üste iki kere sıkılıyorum,bazen yüz kere...
Çok yetenekliyim çok.
Ve aslında mutluyum,herşey yolunda.
Nedensiz gelen sıkıntıdan başka birşey yok.
Bana nedenlerden bahsetme, sonuçları konuşalım.