Malum süreci hafta içi evinde çalışarak, haftasonu da kitap okuyarak geçirebilenlerden biri olarak, başta sağlık çalışanları olmak üzere dışarıda çalışmak zorunda olan herkese kolaylıklar ve şans diliyorum.
Bilime, sağlığa, eğitime, sosyal devlete; kısaca aydınlığa yönümüzü çevireceğimiz güzel günlere özlemle..
Sağlıkli günler #EvdeKal