Vücudumuzun bile sağ tarafı ve sol tarafı birbirinin aynısı değildir. Birbirine tam anlamıyla benzemez. Neden sevdiklerimiz bize benzesin ki? Neden her konuda aynı fikre sahip olalım? Bizi birbirimizden ayıran ne o zaman? Biz onu sahip olduklarıyla sevmedik mi baştan?