Herkes normal sen farklı ol ve anormal ol, normal olma deyip yarış atı muamelesi yaptılar. Hırslarının, içlerindeki uktelerin acı faturasını çocukluğuma kestiler. Büyüyüp gerçekten anormal olup ama onların istediği gibi anormal olmadığım için beni normal olmamakla suçladılar...
Sonra kutsal bir ŞAKIRO şarkısı yankılanacak kulaklarında, "Ezé jı te ra sond bıxwûm İncîla Îsa, bı Tevrata Mûsa, Zebura Davût û Qurana lı hezreti Mıhemmed pêxemberê. Ezé terka te nadım heta serê mın here lı ber celladê hewara Xwedé." diyecek. Ve sen yaşadığın coğrafyadan, inandığın dinden utanıp nefret edeceksin...