Aşk kendi başına bir huzur olması gerekirken aşık olduğunu düşünen insanların hayatlarında bir kaos var bugün. Meyvelerin, sebzelerin bile hakiki olanını, doğalını bulamadığımız hayatımızda artık aşk nedir sorusunun cevabı da hormonlu ve şişirme...
O gittiğinden beri üzerime üzerime gelen insanlarla dolu bir dünyaya gözlerimi açmışım gibi hissediyorum kendimi. Sahi, kim koydu bizi bburaya.Tanıdıkça değeri eksilir mi insanların?.Tanıdıkça insanların değerlerinin eksildiğini gördüm. Üşüyorum kalabalıklar arasında. Sarılacak yorganlar lazım değil ki bize, sarınacak yürekler lazım...