Önceden okuduğum kitap.
- - - Canan Tan bu romanında bir baba-kızın inat ve gurur uğruna yaşayamadıkları sevgilerini,pişmanlıklarını ve ziyan olan hayatlarını anlatmış.Daha güzel bir son olabilirdi,sanki bir an evvel bitsin diye yarım bırakılmış gibi.Yine de okumaya değer güzel bir roman
En iyi koşullarda yaşayan bir genç kızın da eroinman olabileceğinin hikayesi. Gencin merakı sonucu yaşadığı kötü olayları anlatan bir roman. Her zaman kötü olayların sıkıntılı yaşam dönemlerinden ve sıkıntılı ailelerden kaynaklanmadığını anlatan bir roman.