Erdem Gültekin

Erdem Gültekin
@Kinra
Non fui, fui, non sum, non curo
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim. Oğuz Atay
Reklam
Biraz kül biraz duman o benim işte Kerem misali yanan o benim işte İnanma gözlerine ben ben değilim Beni sevdiğin zaman o benim işte. Ümit Yaşar Oğuzcan
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi? Franz Kafka
Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi.Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o ama bozmadım Özdemir Asaf
Aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır Honore de Balzac
Reklam