Aşk cennete ait mutluluk imiş... cehennem azabı imiş...hayat kaynağı imiş... Ölümün kanadı imiş... aşk ayetinin dış görünüşe önem verenler katında başka; içe, ruha değer verenler katında başka anlamları var. Halbuki bin türlü yorumun özeti şudur:aşk ne olursa olsun doğaldır. Sevmek! sevmek neye derler? Bunu kesin olarak tanımlamaya kimsenin gücü yetmez. Aşkın iç yüzü henüz ortaya çıkartılmamış... yeraltındaki yerlerinden çıkan ilk insanlarca ne ise bizce de aşk odur. Ben aşık mıyım? kim bilir?
"Birinin kötü olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi hiçbir zaman hakaret değildir. O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir sana, seni incitmez.
"Birinin kötü olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi hiçbir zaman hakaret değildir. O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir sana, seni incitmez.