Bizim gibilerin aileleri yoktur. Kendilerini hiçbir yere ait hissetmezler, hayattan hiçbir beklentileri yoktur onların. Ama biz onlar gibi değiliz. Neden? Söylediğimizi dinleyen, bize önem veren biri var yanımızda. Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte ...