Livaneli'nin bütün eserlerini okumuştum ve hepsini çok beğenmiştim. Son kitabı Bekle beni'yi okumaya zamanım yoktu. Nihayet zaman bulup 3 gün de bitirdim. Ve yine diğer kitapları gibi çok beğendim. Zaman çok güzel işlenmiş. Sıkılmadan okunacak ve sürükleyici bir roman. Okumanızı tavsiye ederim.
Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.