Kitap çok akıcıydı ama derslerden dolayı fırsat bulup okuyamadım bu yüzden uzun sürdü okumam serinin ilk kitabı da bu kitabı da harikaydı özellikle karakterler çok iyiydi hep yaşadıklarını bende yaşamışım gibi hissettim öyle içine daldım kitabın umarım devam kitabı en kısa zamanda çıkar çok merak ediyorum