"Acı, insanın en derinlerine işleyen bu ıstırap, dinmek bilmiyormuş. Her an bir yerini kemiren o böcek gibi çok fazla hasar bırakmadan ama her an orada olduğunu hissetirecek kuvvetle... Milim milim, azar azar zamanın tümüne yayıp, hayatının her anında, her dakikasında onu hissetmeni sağlayacak kadar kuvvetli bir ıstırap... "
Kitap o kadar sürükleyiciydi ki derslerim olmasa daha kısa sürede bitirirdim. Kitabın sonunda hiç tahmin etmeyeceğim olaylar oldu. Yazar gerçekten de harika bir kurgu tasarlamış ve seri olması da çok güzel bir durum serinin ilk kitabı bu kadar güzelse kim bilir ikinci ve üçüncü kitabı nasıldır. Kitaptaki karakterler o kadar gerçekçiydi ki kendimi karakterlerle birlikte olayları yaşıyormuşum gibi hissettirdi bana zaten bir kitapta sevdiğim durumlardan birisi de bu seni içine çekmesi.