Kendin olmak zor, yıpratıcı, tehlikeli ve riskli.
Ama sana dayatılanları yaşamaktansa o riske girmelisin. Unutma: hem kalıp hem gidemezsin.
Görmen gereken her şeyi gör ve dayan.
"Ben onu görmeden evvel hayatın manasını bilmiyordum, bulamamıştım...Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş...
"İnsan doğumunu hatırlayamadığı gibi, nasıl öleceğini de hayal edemedeğinden sonsuzluğun sezgisine sahiptir, işte bunun için şimdi ve sonsuzlukta yaşar."