Benim arzum, bu milletin çektiği çilelerin, Çanakkale’de pek çetin şartlar altında geçen bu muharebelerin gelecekteki Türk gençliğine ibret olmasıdır. Yoksa yazık olur! Çok yazık olur...
İslam’ın savunulmaya ihtiyacı yoktur. İslam’ı yaşarsın, etrafındaki herkese örnek olacak bir zarafet ve kudrette yaşarsın, gerisi teferruattır. Ve İslam’ı yaşayabilmek için önce insan olmak gerektiğini anlamak lazım...
- Kızılelma'da buluşalım Mihaloğlu olur mu?
Akıncılar eğer birbirinden ayrılırken Kızılelma'da buluşalım diyor ise bunun iki sebebi vardı.Bir, eğer bir yere akın yapılıyorsa o akıncı grubu dağılır dağdan taştan girip şehire korkuyu salıp en sonunda belirlenen bir yerde buluşulur bu yere de Kızılelma denirdi. Iki, eğer böyle bir şey yoksa ve buna rağmen bir akıncı diğer akıncıya Kızılelma' da buluşalım diyor ise bu aslında cennette buluşalım demekti..
Ona büyük Türk derdi Avrupa. Aslında Türk derken Müslüman demek istiyordu.Çünkü Avrupalılar için her Müslüman bir Türk idi. Öyle düşünüyorlardı. Öyle zannediyorlardı.Hristiyanlık, yahudilik, putperestlik, bir de Türklük var diye yazardı Tarihçileri..