Gönül ile aklı koydum kafese;
Biri “Umut” diyor,biri “Kes” diyor.
Çırpındıkça kaldım nefes nefese;
Biri “Dayan” diyor biri “Pes” diyor!
Yüreğim döndükçe döndüm ak kora,
Sabrım demir aldı,yelkenler fora…
Gitmek istiyorum çok uzaklara;
Biri “Can” diyor,biri “Es” diyor!
Hz.Mevlana
Benim arzum, bu milletin çektiği çilelerin, Çanakkale’de pek çetin şartlar altında geçen bu muharebelerin gelecekteki Türk gençliğine ibret olmasıdır. Yoksa yazık olur! Çok yazık olur...