Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Üniversite eğitimimde hocamın önerisiyle okumuştum 7-8 yıl önce o kadar hayran kalmıştım ki herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm ve çevremdekilere önerdiğim bir kitap olmuştu. Aradan epey bir zaman geçmesine rağmen 2. kez okuduğumda belki kendimi veremememden kaynaklı bilemiyorum o eski heyecanım ve algımın olmadığını hissettim. Bu durum ise okuma isteğimi azalttı. Bazı bölümler çok dikkat çekici ve oldukça güzel olmasına rağmen çok uzun cümlelerle anlatılıyor olması maalesef beni biraz kitaptan uzaklaştırdı.
Birçok kez okunmayı hak edecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Umarım o eski tadına varabilirim.
Yalnızca insan, kişi olduğu kadarıyla -canlı varlık olarak kendini aşabilir ve bir merkezden, sanki zamansal-uzamsal dünyanın ötesindeymiş gibi, her şeyi, bu arada kendisini de kendi bilgisinin nesnesi yapabilir.
Hakikaten de bir şeyler eksik...
Bir hevesle okumak için aldığım ama beklentimi maalesef karşılamayan bir kitap oldu. Okuduklarımı anlamakta zorlanırken birde okumadığım kitaplardan, filmlerden, karakterlerden bahsedilince epey anlamakta güçlük çektim.
Bu kitaba dair beni etkileyen en önemli şey ise hiçbir zaman tam anlamıyla arzulanabilir olunmayacağına yönelik oldu. Her zaman bir şeyler eksik kalacak ve hiçbir zaman tam anlamıyla mutlu olmayacağız...
Kitabın içerisinde biraz karamsarlığa sürüklenmiş olabilirim.