- “Balık olacağım ben, balık olacağım ve yüzüp gideceğim buralardan.”
Çocuk güçlükle çaya gitti, hemen suya girdi.Suyun sığ yerinde titreye titreye koşmaya devam ediyordu.Çocuğun balık olup çay boyunca yüzüp gittiğini henüz kimse bilmiyordu..
Ama çocuğa asıl acı veren güçsüzlüğünü anlaması, Boynuzlu Maral Ana’yı öldüren bu insanlara hiçbir şey yapamamasıydı.Umutsuzca öç alma hayalleri kurmaya başladı...
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuz? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz?