Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış.Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dört tarafı yalnızlıkla çevrili insan parçasıyım ben.
Gürül gürül şiir okuyuşum hep bundan.
En kötü şarkıları iştahla söyleyişim.
Kırgınlığıma en çok dokunan kalpte inat edişim,
Yalnızlığıma en benzeyen yerde konaklayışım.
Memleketime benzeyişim çaresizce, bundan...
Edip Cansever
Mehmet yıldırım : youtu.be/oLJqdf5JW_Y
İnsan böyle bir atla, şarkı mırıldana mırıldana tek başına gitse ne kadar hoş olurdu.İnsan yalnız olunca neler neler düşünür: Gerçekleşmemiş hayallerini, uçup giden yıllarını, ilk aşk maceralarını... O pek geride kalan yılları, erişilmeyecek olan bir isteği hatırlamak, düşünmek de hoş bir şeydi.
Oysa herkes öldürür sevdiğini,
Kulak verin bu dediklerime,
Kimi bir bakışı ile yapar bunu,
Kimi dalkavukça sözler ile…
Oscar Wilde
Tulcel Kurtiz: youtu.be/XPC7La-244E