"İnlemek isteyen, ellerini açıp yalvarmak isteyen tüm korkak şeytanları kovun içinizden," diye bağırdığımda, "Zerdüşt tanrısızdır," diye bağırıyorlar.
Özellikle de boyun eğmeyi öğretenler bağırıyor böyle- oysa tam da onların kulaklarının içine bağırmayı seviyorum ben: Evet! BENİM ZERDÜŞT, O TANRISIZ!
O boyun eğmeyi öğretenler yok mu? Nerede küçük, hasta ve kabuk bağlamış bir şey varsa, sürünüyorlar oraya bitler gibi; ve sadece tiksindiğim için alıkoyuyorum kendimi onları ezmekten.
Pekâlâ! Onların kulaklarına vereceğim öğüt bu: Benim Zerdüşt, o tanrısız, derim ki:
"Kim var ki benden daha tanrısız, sevineyim öğretisine?"