Çocuğunuzu doğaya götürün, tepelerde ve vadilerde eğitim yapın. O zaman daha iyi dinleyebilir ve özgürlük duygusu zorluklarla baş etmek için ona daha çok güç verir...
...çocuklarla nasıl iletişim kurmamız gerektiğini öğrendiğimizde, kendimizle ve birbirimizle de nasıl şiddetsiz bir şekilde iletişim kurabileceğimizi öğrenmiş olmaz mıyız?