...çocuklarla nasıl iletişim kurmamız gerektiğini öğrendiğimizde, kendimizle ve birbirimizle de nasıl şiddetsiz bir şekilde iletişim kurabileceğimizi öğrenmiş olmaz mıyız?
Yalnızlığımla vardım
Denizimin kıyıları hep çoğuldu
Kendimdim. O kadardım.
Tedbil gezdim Ölümün uçurumlarında
Çoktum. O kadardım.
Dizüstü oturup denizime baktım
Ayna değildi. Azı yok bir suydu
Yalnızlığımla vardım.
Insanlar taşırlar insanları. Kundaktayken, tabuttayken. Hep taşıyacak birileri olur. Bazıları dostluktan, bazıları cepteki paradan, bazıları da içinde bulundukları sistem bir gün onlara da taşınma sırasının geleceğini söylediği için taşırlar insanı...
Diyelim yağmura tutuldun bir gün
Bardaktan boşanırcasına yağıyor mübarek
Öbür yanda güneş kendi keyfinde
Ne de olsa yaz yağmuru
Pırıl pırıl düşüyor damlalar
Eteklerin uça uça bir koşudur kopardın
Dar attın kendini karşı evin sundurmasına
İşte o evin kapısında bulacaksın beni...
CAN YÜCEL