Kişisel gelişim kitapları okumayı sevmediğim halde bu kitabı çok sevdim. Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Yazar akıcı ve anlaşılır bir dille yazmıştır. Kim olduğumuz, alışkanlıklarımız, hayatımız, kararlar almamız gibi birçok konuya değinilmiştir. Bu konuları çok uzatmaması da kitabı ayrıca okunabilir bir hale getirmiştir.
Kitapta geçen kısa bir yazıyı paylaşmak istiyorum:
Afrika'da kayıp bir şehri arayan arkeologlar şehre bir an önce ulaşmak için acele ederler. Eşyalarını yerliler taşımaktadır. Bir ara yerlilerin anlamsız yere durduklarını görürler. Aceleyle yanlarına giderler ve çabuk olmalarını söylerler. Yerliler cevap vermez ve sessizce beklemeye devam ederler. Batılı arkeologlar telaş içerisindedirler. Arkeologlardan biri yerlilerden birine, ''Niçin beklediklerini'' sorduğunda, yerli:
''Ruhlarımız geride kaldı'' der.
İşte günümüzün en büyük problemlerinden biriside budur...