Lale

Lale

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2026 104. kitabı
Batuhan Dedde
7.6/10 · 283 okunma
Lale isimli okura yanıt verildi
Lale
Madam Melankoli kesinlikle basımı yok yalnız :)) Nadirden almıştım
Reklam

Lale

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2026 104. kitabı
Batuhan Dedde
7.6/10 · 283 okunma
Lale
Okuduğum en iyi şiir kitablarından kendi adıma 🤟
Ohaa
Sen lanet olası yağlı ağzını kapat, Allahın cezası lanet Meksika köylüsü, kıç yalayan burjuva proleter kapitalist
Sayfa 114·Kitabı okudu
Alıntı
Stefan Kafkayevski isimli okura yanıt verildi
Lale
Seri olarak okudum çok teşekkür ediyorum 😊
Günümüzün bastırılmış insanları
Görünüşe bakılırsa, çoğu erkekler, kadına başka yoldan sahip olamayacakları için evlenirler; çoğu kadınlar da bir erkeğe sahip olmadan evlilik durumuna geçemeyecekleri için kocaya varırlar.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Alıntı
•A isimli okura yanıt verildi
Lale
Katılıyorumm
Bugün spora gitmeden önce, "Hazır vaktim varken şu parkta biraz oturup kitap okuyayım," kedileri seveyim dedim.Çimlerin üzerine yerleştim. Kulağımda radyoda alakasız bir şekilde Bayhan "Tiryakinim"çalıyor. Kendimi şarkının tuhaf hüznüne ve kitaba kaptırmışken gözüm ileride yakan top oynayan çocuklara takılıyor kendi dünyamla baş başa takılırken ...O çocuklardan biri koşarak kan ter içinde tam yanıma geldi gözlerimin içine bakarak garip bir heyecanla "Abla bir kişi eksiğiz sadece top atar mısın?" dedi ..Yemin ederim sanki gizliden gizliye bu anı bekliyormuş gibi hiç düşünmeden, tek bir hamleyle kulaklığı kulağımdan çıkarıp kitabın üstüne bıraktım ve fırladım yerimden. Kendimi o yeşilliğin, çimlerin içine nasıl attım bilmiyorum . Meğer gerçekten o heyecanı yaşamak için oturduğum o kasıntı, ciddi yetişkin hallerimden vazgeçip en dibe, o çocukluk zeminine inmem gerekiyormuş.Oyuna girdiğim an bende ipler koptu zaten. Şarkı falan sustu artık, parkın kendi sesi var. Sanki dünya kupası finalindeymişiz gibi bir heyecan... Elimde plastik top, yeşilliklerin üzerinde sağa sola kaçışan çocuklar, arkadan "Abla hadi at!" diye bağıran o ufaklıklar...her topu fırlatışımda kalbimin boğazımda attığını hissediyordum. Uzun zamandır içimde böyle saf, deli gibi bir heyecan hissetmemiştim.Oyun bitti kaldırama oturup birer meybuz yedik çocuklar bana da almışlar.:)) Nefes nefese banka, kitabımın ve kulaklığımın yanına geri döndüm. Yüzümde aptal bir gülümseme, kalbim küt küt atıyor... Şöyle bir etrafımdaki ağaçlara, yeşilliğe bakıp şunu düşündüm:Biz bu koca yaşlarımızla, güya çok önemli olan şu hayatta; bizi gerçekten yaşadığımızı hissettiren anların bu kadar küçük ve masum olması normal mi ya bu kadar basit mi ? Mesela kalabalık bir cadde burnuna gelen o tanıdık parfüm kokusu , ya da
Duygu ve Düşünce
Ümmügülsüm TANCAN isimli okura yanıt verildi
Lale
Epey güzeldi 🌸 teşekkür ederimm