Lale

...Seni çalıyor kilisenin çanları Hahamlar seni yazıyor kutsal kitaplara imamlar seni okuyor minarelerden Çarmıha ben geriliyorum, hemen isa'nın yanına Yüreğimi kendinden geçene kadar dövüyorum Yastığımın altına bıraktığın muştayla Camın önünde duran bütün saksılara Seni enjekte ediyorum, Ben gibi solsun bende sana dair ne varsa. Ben gibi ölsün bütün hücrelerim. Canım yanıyor; Umutlanmak tıpkı sana benziyor sevgilim.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
Hakan Erdem isimli okura yanıt verildi
Lale
Şiirin tamamı bence , hahamlar seni yazıyor Kutsal kitaplara aşırı başarılı 🤙
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Belli bir yaşa geliyorsun, hayatına onlarca insan girip çıkıyor. Şöyle geriye dönüp baktığında elinde kalan ne biliyor musun? Kocaman bir mide bulantısı...Çünkü bakıyorsun çevrene, herkes birilerini "garanti" sanıyor. Birinin hesapsızca değer vermesini, kıyamamasını zayıflık sayıp onu cebine sıkıştırıveriyor insanlar. "Ben ne yaparsam yapayım gitmez" rahatlığıyla, o insanı yedek kulübesinde bekletip kafalarına göre yaşamaya devam ediyorlar. Sen tüm samimiyetinle oradasındır ama aslında sadece güçlü bir seçeneksindir onlar için. Oysa gözden kaçırdıkları çok basit bir gerçek var: Kimse kimsenin hayatına bencilce heveslerini tatmin etmek ya da bir kenarda sırasını beklemek için gelmez. Kendine saygısı olan bir insan, o sessiz ve hesapsız değerinin bir "garanti belgesi" gibi algılandığını fark ettiği an, hiçbir kavga gürültü çıkarmadan, sessizce o alanı terk eder. Çünkü hiç kimse kimsenin garantisi değil. Bir insan, bir başkasının hayatında sadece bir "seçenek" olmayı reddettiği an, o bencilce oyun zaten bitiyor.Duygularını saklamayan, küçük oyunların peşinde koşmayan insanların çok az kaldığı bu dünyada, kim ne derse desin umursamadan kendi sınırlarını çizip kendi halinde kalabilmek en güzeli.
1000Kitap
B☆ isimli okura yanıt verildi
Lale
B☆ şaşmaz bir gerçek ama ..:)
Belli bir yaşa geliyorsun, hayatına onlarca insan girip çıkıyor. Şöyle geriye dönüp baktığında elinde kalan ne biliyor musun? Kocaman bir mide bulantısı...Çünkü bakıyorsun çevrene, herkes birilerini "garanti" sanıyor. Birinin hesapsızca değer vermesini, kıyamamasını zayıflık sayıp onu cebine sıkıştırıveriyor insanlar. "Ben ne yaparsam yapayım gitmez" rahatlığıyla, o insanı yedek kulübesinde bekletip kafalarına göre yaşamaya devam ediyorlar. Sen tüm samimiyetinle oradasındır ama aslında sadece güçlü bir seçeneksindir onlar için. Oysa gözden kaçırdıkları çok basit bir gerçek var: Kimse kimsenin hayatına bencilce heveslerini tatmin etmek ya da bir kenarda sırasını beklemek için gelmez. Kendine saygısı olan bir insan, o sessiz ve hesapsız değerinin bir "garanti belgesi" gibi algılandığını fark ettiği an, hiçbir kavga gürültü çıkarmadan, sessizce o alanı terk eder. Çünkü hiç kimse kimsenin garantisi değil. Bir insan, bir başkasının hayatında sadece bir "seçenek" olmayı reddettiği an, o bencilce oyun zaten bitiyor.Duygularını saklamayan, küçük oyunların peşinde koşmayan insanların çok az kaldığı bu dünyada, kim ne derse desin umursamadan kendi sınırlarını çizip kendi halinde kalabilmek en güzeli.
1000Kitap
B☆ isimli okura yanıt verildi
Lale
Aaa çok teşekkür ediyorum 🌸

Lale

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2026 104. kitabı
Batuhan Dedde
7.6/10 · 283 okunma
Sarya isimli okura yanıt verildi
Lale
Küfür etmek istiyorsan harika benzetmeleri de öyle:)) hemen başla 🥳