Bu zamana değin büyük bir zevkle okuduğum "İletişim Yayınları"nın yapmış olduğu bu paylaşımdan dolayı bu yayıneviyle ilişiğimi kesmiş bulunmaktayım. Sahaya bıçakla ve jiletle çıkan futbolcuları, İstiklal marşı okunduğunda ıslıklayan taraftarı ve onlarca şehitlerimizin olduğu günde "keyiflerimiz yerinde" paylaşımı yapan bir yönetimi bünyesinde barındıran bir takımı bu şekilde normalleştirmek hainliktir. Tarafınızda olmayacağım.
instagram.com/p/DYXW450DQDV/?...
Şu an Tolstoy hayatta olsaydı keşke… Çünkü yeryüzüne yeniden bir İncil inecek olsaydı bu kesinlikle Savaş ve Barış’tı. Üç gündür bu devasa eserin eski Rus yapımı filmini bitirmeye çalışıyorum ve içim titriyor. Tabii ki kitabın o derin felsefesi, kalbimize dokunan iç sesleri bambaşka; hiçbir ekran onun yerini dolduramaz. Ama bu film, kitapta okuyup hayal ettiğim o muazzam atmosferi ve ruhu adeta ete kemiğe büründürmüş. Hayatımda izlediğim en iyi şeylerden biri galiba. Kitap ruhumu şekillendirmişti, film o ruhu gözlerimin önüne serdi.