Lâlin sesi

Lâlin sesi
@Lalin_sesi
sesini duyuramayanların sesiyim
- Yani bilmiyorum Olric, Bazıları öyle şanslı olur ki "hiçbir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar. " - Ya biz efendimiz? + Bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz Olric...
Edebiyat
Reklam
Canın yanmış, gülümsemişsin. Kimse anlamamış.
İnsan ve Duygular
Yağmur yağıyor olric, ıslanıyor her taraf.. ağlasak kimse anlamaz değil mi?
Kitap Alıntısı