Bilemedim baştan ben; vefasızsın, sevgisizsin sen
Söz vermemek daha iyi, verip de yapmayacaksan sen
Kınıyorlar dostlar beni: Neden gönül verdim sana diye
Önce sana sorulmalı: Neden bu kadar güzelsin sen?
Sadi Şirazi
Hissedilmiş olan neyse, yaşanmış olan da odur.
İnsan, bir düşten de somut bir işten olduğu kadar yorgun dönebilir. En çok yaşadığımız zaman, çok düşündüğümüz zamandır.
Serin bir yaz akşamında buluşalım
Çiy düşsűn üstümüze sabaha karşı
Sırf üşüdüğümüz için değil
Yılların hasretiyle sarılalım.
Serin bir yaz akşamında buluşalım
Kokun senden önce gelsin..
Serin bir yaz akşamında buluşalım
Ölmek için çok erken..